GRATIS VERZENDING IN NEDERLAND EN BELGIË

FAQ


Zijn er verzendkosten?

Nee, wij verrekenen geen verzendkosten.

Hoe kan ik bestellen?

Een bestelling plaatsen bij ons is erg eenvoudig. Klik op de knop ‘In winkelwagen' bij de deal die je wilt kopen. Je wordt automatisch doorgestuurd naar je winkelwagentje. Klik daar op 'Veilig afrekenen', vul vervolgens je adresgegevens in en betaal veilig met iDeal, PayPal, Creditcard, Bancontact, Belfius of KBC.

Het is momenteel niet mogelijk om te bestellen via telefoon of e-mail.

Hoe kan ik betalen?

U kunt uw bestelling op meerdere manieren betalen. Hieronder vindt u de 6 betaalmethodes die we momenteel ondersteunen.

  1. iDEAL
  2. Creditcard (Mastercard/VISA)
  3. PayPal 
  4. Bancontact (België)
  5. Belfius (België)
  6. KBC (België)

Helaas is het niet mogelijk om op een andere manier te betalen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Uiteraard, dit kan binnen 24 uur. Neem dan contact op met ons. Dit kan zowel via Facebook, als via ons contact formulier. Wij zullen dit dan zo snel mogelijk oppakken. Het geld zullen wij dan zo snel mogelijk terugstorten op de rekening van herkomst. 

Ik wil mijn product retourneren, is dat mogelijk bij jullie?

Dit is uiteraard mogelijk! Producten kunnen worden terug gestuurd binnen 14 werkdagen na ontvangst. Bij binnenkomst van de retourzending, wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt. Wanneer je een bestelling retourneert betaal je zelf de retourkosten.

Meld ’t ons graag even van tevoren als je een retourzending doet. Dit kan via een Facebook bericht, ons contactformulier of door te mailen naar ons

Ik heb een defect of verkeerd product ontvangen. Wat nu?

Allereerst natuurlijk onze excuses. Je kunt het beste direct een retour aanvraag doen door contact met ons op te nemen. Dit kan via een Facebook via ons contactformulier of door te mailen naar 

Je aanvraag wordt binnen maximaal 48 uur in behandeling genomen en wordt naar de volle tevredenheid opgelost!